Fie că este vorba de job, fie că este vorba de familie, comunicarea este esențială. Problema este însă că aceasta nu ajunge întotdeauna la nivelul la care ne-am dori. prin urmare, fie că este vorba de munca de la birou sau de prietenii noștri, este important să înveți anumite trucuri psihologice care îți ușurează viața.
Acestea nu trebuie să fie confundate cu modalitățile de a manipula oamenii pentru a obține ceea ce vrei, ci pur și simplu pentru a îmbunătăți procesul comunicațional și relațiile cu alte persoane. Iată ce trucuri psihologice îți ușurează viața!
Este vorba de un efort mare pentru a rămâne calmă. Atunci când o persoană ridică tonul la tine, ține de furie, iar comportamentul tău poate provoca neintenționat acest lucru. Sentimentele de furie, de obicei, dispar rapid, iar persoana care a ridicat vocea la tine este prima care își va cere iertare.
Îți lași bebelușul să se joace pe smartphone sau tabletă? Iată CE se poate ÎNTÂMPLA
Ce trebuie sa stii despre TOALETA NOU NĂSCUTULUI
Cum să-l înveți pe cel mic să facă la oliță în 3 zile
Ingredientul din PUFULEȚI despre care nimeni nu vorbeşte
Uneori, nu îți place răspunsul pe care îl primești la o întrebare și se poate întâmpla nici să nu îl înțelegi. În loc să repeți întrebarea sau să pui altă întrebare, uită-te în ochii persoanei respective. Acest lucru o va ajuta pe aceasta să-și dezvolte în continuare gândurile.
Unele persoane cred că este mai bine să aibă mai multe opțiuni și informații. Cu toate acestea, o cantitate prea mare de informații și decizii poate bloca procesul. Există anumite studii care au ajuns la concluzia că un număr de patru opțiuni este cel mai mare număr pe care îl putem lua în calcul pentru a lua o decizie. În acest fel, ai destul timp pentru a analiza cu atenție fiecare opțiune, pentru a lua decizia corectă.
Obiceiuri alimentare pe care trebuie să le introduci în BUCĂTĂRIA ta
Antidoturi naturale pentru dezechilibrele hormonale
5 BĂUTURI digestive pe care trebuie să le servești după o masa copioasă
Dacă participi la o ședință și știi că în birou va fi o persoană agresivă și că discuția o poate lua pe un făgaș negativ, stai lângă persoana respectivă.
S-ar putea să te simți incomod și inconfortabil, însă nu vei fi singura. Apropierea îi poate face pe oameni să se simtă incomod, în acest fel diminuând nivelul de agresiune pe care unii intenționează să și-l exercite.
TRENDS 2017 / Modele de ochelari de vedere pentru EL
Ochelarii de VEDERE pentru primăvara-vara 2017/ Pentru EA
Cu toții simțim un stres mental sau anxietate la un anumit moment al vieții noastre. Notează-ți gândurile într-un jurnal. În acest fel, vei putea să te concentrezi mai bine, după ce îți împărtășești în scris gândurile. Vei simți că povara pe care o ai se mai reduce.